Timp de trei zile, în intervalul 13 – 15 octombrie, în imediata apropiere a Autostrăzii București – Pitești (A1) aproximativ 70 de expozanți participă la primul târg dedicat fermei de familie – Târgul Forța Fermierilor – FFExpo 2022.
Evenimentul, organizat ca un parteneriat între Agrointeligența, Asociația Forța Fermierilor, Consiliul Județean Giurgiu (partener instituțional) și CTPark România se dorește a fi un eveniment ce va fi perpetuat și în anii următori, ediția din 2022 găzduind dialoguri ale expozanților cu autoritățile, în cadrul cărora să propună public soluții la problemele din sector, să afle care sunt noutățile din partea companiilor care activează în agricultură și, foarte important, să socializeze. Pe tot parcursul evenimentului, cortul principal al târgului, amenajat pentru discuții, va fi deschis vizitatorilor.
La deschiderea de joi, 13 octombrie, a asistat președintele Consiliului Județean Giurgiu, Dumitru Beianu (care, de altfel, nu a rezistat „ispitei” de a achiziționa câteva produse autohtone), deputatul PNL Giurgiu, Alexandru Andrei, precum și mai mulți primari de comune, vicepreședintele CJ Giurgiu, Elisabeta Mihalcea, subprefectul Mirel Brăgaru.
Oaspeții au fost întâmpinați de reprezentanții Direcției pentru Agricultură Județeană Giurgiu, cum altfel decât cu pâine și cu sare…
Ministrul Agriculturii, Petre Daea, a fost prezent la deschiderea târgului, declarându-se încântat de calitatea expozanților și a organizării.
Președintele CJ Giurgiu, Dumitru Beianu, a declarat, referindu-se la evenimentul găzduit de CTPark:
„Forța Fermierilor Expo”, prima expoziție dintr-o viitoare serie anuală, prin care promovăm producătorii agricoli români. Mulțumim colaboratorilor, Asociația “Forța fermierilor” și CT Park. Unui mic producător care solicită sprijin pentru înființarea de magazine i-am recomandat sa insiste pe comerțul online! Și cumpărătorilor interesați de delicatese obținute direct de la producător le sugerez să apeleze la același model!Fără costuri cu chirie, utilități și salarii care rotunjesc prețurile produselor, fără controale inutile, fără cheltuieli de amenajare și întreținere a spațiilor, comerțul online este, de departe, relația cea mai simplă și reciproc avantajoasă de colaborare între producători și consumatori.”