0.2 C
Giurgiu
joi,16 ianuarie 2025
spot_img

PPC Energie Muntenia închide centrul de relații cu clienții din localitatea Călugăreni, județul Giurgiu

Începând cu data de 12 martie 2024, PPC Energie Muntenia închide centrul de relații cu clienții din localitatea Călugăreni, județul Giurgiu. Cei care optează pentru interacțiunile față în față cu un consultant al furnizorului de energie și gaze naturale se pot deplasa la magazinele PPC Energie Muntenia din proximitate.

Unul dintre magazine este situat în Giurgiu, str. Dr. Ing. Marin D. Dracea, nr. 2, deschis clienților de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00. Celelalte magazine aflate în apropiere sunt situate în București, Șoseaua Giurgiului nr. 127, bl. 2B, parter, sector 5, respectiv în Popești Leordeni, str. Amurgului nr 34, în complexul comercial „La Strada”. Ambele magazine au program de lucru de luni până vineri, între orele 09:00-17:00.

Cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate de clienți prin canale digitale și nu necesită deplasarea în magazinele PPC Energie Muntenia. De aceea, compania recomandă clienților să folosească și opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.

Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00. La aceste numere pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Pentru întrebări despre soldul la zi, confirmarea unei plăți, neprimirea facturii, activarea facturii electronice, modalitatea de obținere a unei copii a facturii, adeverința de sold zero, clienții pot aplea la Asistentul Virtual, un instrument digital disponibil pe website-ul furnizorului de energie și gaze naturale.  Formularul de Contact, de asemenea disponibil pe website-ul companiei aici este un alt canal digital prin intermediul căruia clienții pot primi răspunsuri la orice întrebare legată de activitățile de furnizare.

Clienții pot alege să utilizeze și aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

În cazul în care clienții doresc să efectueze plata în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai PPC Energie Muntenia se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai noi articole