1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Municipiului Giurgiu, Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu, tel.0246.211.627, fax. 0246.215.405, email: primarie@primariagiurgiu.ro, cod fiscal: R4852455,
2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Teren în suprafață de 1,00 mp, aparținând domeniului public al Municipiului Giurgiu, situat în incinta Colegiului Național “Ion Maiorescu” Giurgiu, Strada Nicolae Droc Barcian, Nr.8, conform H.C.L.Municipiul Giurgiu nr.301/26.10.2023 și OUG 57/2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se regăsesc în Caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Prin solicitare scrisă de la sediul Municipiului Giurgiu.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Direcţia Patrimoniu – Compartiment Urmărire, Executare Contracte, Municipiului Giurgiu, Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019:
119 lei/exemplar care se achită în numerar la Directia de Taxe si Impozite Locale Giurgiu, sau în cont IBAN: RO04TREZ32121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal 4852455.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.11.2023, ora 11:00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 06.12.2023, ora 16:30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Municipiului Giurgiu, Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Fiecare participant depune un singur exemplar de ofertă într-un plic sigilat.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
07.12.2023, ora 14:00, Municipiului Giurgiu, Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu, Sala Parter.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Tribunal Giurgiu – Secţia Contencios Administrativ Fiscal, Giurgiu, str. Episcopiei, nr. 13, Jud. Giurgiu tel. 0246/212.725, fax: 0337/819.940, e-mail: registratura-tr@just.ro
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
07.11.2023.
DIRECȚIA PATRIMONIU,
Trăistaru Cristian
PRIMAR,
Anghelescu Adrian
ÎNTOCMIT,
Stan Livia