1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Municipiul Giurgiu, Giurgiu, Bulevardul Bucureşti nr. 49-51, Județul Giurgiu, telefon 0246/211.627, fax 0246/215405, email primarie@primariagiurgiu.ro, cod fiscal 4852455.
2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat:
Teren intravilan în suprafaţă de 130 mp., identificat cu număr cadastral 33651, înscris în Cartea funciară nr.33651, aparținând domeniului privat al Municpiului Giurgiu, situat în municipiul Giurgiu, strada 1 Decembrie 1918, adiacent bloc 4 Vechi, județul Giurgiu, conform Caietului de sarcini, H.C.L. al Municipiului Giurgiu nr.197/25.07.2024 și OUG 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se regăsesc în Caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Prin solicitare scrisă de la sediul Municipiului Giurgiu.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Direcţia Patrimoniu – Compartiment Urmărire, Executare Contracte, Municipiul Giurgiu, Giurgiu, Bulevardul Bucureşti, nr. 49-51, Județul Giurgiu.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019:
119 lei/exemplar care se achită în numerar la Directia de Taxe si Impozite Locale Giurgiu, sau în cont IBAN: RO04TREZ32121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal 4852455.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 10.09.2024, ora 10:00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 17.09.2024, ora 16:30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Municipiului Giurgiu, Giurgiu, Bulevardul Bucureşti, nr. 49-51, Județul Giurgiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Fiecare participant depune un singur exemplar de ofertă într-un plic sigilat.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
18.09.2024, ora 13:00, Municipiul Giurgiu, Giurgiu, Bulevardul Bucureşti, nr. 49-51, Județul Giurgiu, Sala Parter.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Tribunalul Giurgiu – Secţia Contencios Administrativ Fiscal, Giurgiu strada Episcopiei, nr. 13, Județul Giurgiu tel. 0246/212.725, fax: 0374/093.347, e-mail: registratura-tr@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
20.08.2024.